Tuesday, December 31, 2013

Handphone Anda Sebagai Modal


Bagaimana mulakan Bisnes dengan modal yang kecil?

Ingin Dapat Income Sampingan Tiap-Tiap 21hb?



Gunakan Handphone Anda Sebagai Modal di sini:


Ramai yang dah dapat sehingga beribu-ribu ringgit,
malahan ada yang dah dapat berpuluh ribu ringgit,
tiap-tiap bulan pulak tu.... 



7 ALASAN POSITIF BAGI MEMBANTU ANDA MEMBUAT KEPUTUSAN

1. MUDAH

Oleh kerana produk perniagaan ini adalah suatu produk ‘wajib guna’, maka ia adalah pada dasarnya suatu perniagaan yang ‘mudah jual’. Anda tak perlu nak berbuih mulut untuk menerangkan kepada rakan-rakan anda tentang produk ini. Kebanyakan peluang-peluang perniagaan yang lain menjual barang yang kita tak pakai pun, mereka hanya lebih kepada 'head hunting' (lebih banyak pelanggan, lebih banyak komisyen, produk simpan dalam almari).

Tune Talk/Tone Excel juga tidak meletakkan sebarang target pada ahli untuk mendapatkan pelanggan. Target, anda yang tentukan. Walau anda dapat seorang sahaja pelanggan pun, anda tetap diberi komisyen. Janji anda topup minimum RM30 sebulan, kalau kurang daripada tu baru komisyen hangus. Tapi untuk bulan yang anda tak topup tu je, kalau bulan lain anda topup, komisyen untuk bulan tu anda dapatlah.

Ada company lain bagi macam tu? Kebanyakannya kalau kalau tak dapat target, komisyen pun hangus. Bukankah tekanan namanya tu. Di Tone Excel WOW! Community Referral Programme ini, kita berniaga secara santai.

2. MODAL KECIL 

Kalau kita perhatikan peluang-peluang perniagaan yang lain, rata-rata kita memerlukan modal melebihi RM80 untuk bermula, kadang-kadang ada yang mencecah sehingga ribuan ringgit. Bukan senang nak suruh orang keluar duit banyak-banyak untuk memulakan perniagaan. Di Tone Excel WOW! Community Referral Programme ni, anda hanya perlukan modal serendah RM80 dan dapat tambah nilai percuma sebanyak RM30, jadi modal niaga anda cuma RM80 - RM30 = RM50 sahaja. Kalau nak cuba pun tak risau rugi - ye tak? Dan anda juga memang memerlukan produk tersebut dan menggunakannya setiap hari.

Nak berniaga produk yang lebih hebat, modal pula besar, untung besar dan RISIKO pun besar! Tahankah kita? :-(

3. PULANGAN YANG LUMAYAN 

Pernahkah anda berangan-angan dapat pendapatan sampingan yang tidak mengganggu apa yang anda buat sekarang. Pendapatan itu biarlah dapat lepas duit dapur, petrol atau belanja study. Sebenarnya, inilah perniagaan paling mudah yang perlu anda ceburi untuk menukarkan angan-angan itu menjadi kenyataan. Mungkin bila dilihat dari luaran, untung perniagaan ini hanyalah 10 sen atau 20 sen. Tapi kalau dibuat betul-betul, ia boleh jadi lebih dari itu. Nak testimoni di 
sini. Ini hanya testimoni, setiap orang ada rezeki masing-masing. Mungkin anda dapat lebih atau kurang dari ahli-ahli tersebut. Yang penting usaha, Allah Maha Pengasih Dan Maha Pemberi Rezeki. Bergantung pada usaha, anda buat anda dapat. Yang pipih tidak datang melayang, yang bulat tidak datang bergolek.

4. KEWANGAN SYARIKAT KUKUH

Antara perkara utama yang kita ingin pastikan untuk memilih perniagaan ialah kekukuhan syarikat yang ingin kita sertai. Anda tak perlu risau, Tune Talk Sdn. Bhd. adalah antara cabang dari syarikat ternama yang menguasai penerbangan di Malaysia sekarang iaitu Air Asia yang di asaskan oleh Tan Sri Tony Fernandes. Antara cabang perniagaan mereka yang lain ialah Tune Hotel, Tune Money, Tune Sport dan lain-lain.


http://goo.gl/uABf3W


5. BERSIH DAN TELUS

Bagi mereka yang sangat berhati-hati dalam memilih perniagaan yang halal dan bersih dari penipuan dan penindasan, perniagaan ini disyorkan 100% untuk anda kerana ia bebas dari unsur-unsur ‘money game’ atau ‘sistem kutu’ yang hanya memanipulasikan wang anda.

Pelan dan konsep perniagaan dalam Tone Excel WOW! Community Referral Programme ini sangat mudah dan staright forward, tidak seperti program perniagaan lain yang meletakkan pakej-pakej dengan harga-harga yang berlainan pada satu-satu produk. Program Tune Talk/Tone Excel ini ialah berkonsepkan sharing dan komuniti iaitu perkongsian peluang dan keuntungan.

Anda mempromosikan produk dengan menerangkan kebaikan-kebaikan simcard Tune Talk/Tone Excel ini kepada pelanggan dan apabila mereka menjadi pengguna, syarikat akan memberi anda komisyen. Teluskan?

Jadi pada pandangan saya, tumpukanlah kepada keistimewaan program perniagaan ini sendiri iaitu pada konsep pembahagian untung sebagaimana yang telah diterangkan, sebenarnya cukup bagi kita untuk memanfaatkan peluang menjana pendapatan lumayan daripada program ini.

6. PENDAPATAN YANG BERTERUSAN

Bermakna anda tidak perlu mencari pelanggan seumur hidup untuk memberi pendapatan kerana pelanggan yang menggunakan simcard Tune Talk/Tone Excel hasil promosi dari anda yang akan memberikan anda pendapatan berterusan selagi dia menggunakan simcard tersebut. Kalau selama 10 tahun dia menopup setiap bulan RM200, maka setiap bulan dan selama 10 tahun jugalah anda akan mendapat komisyen sebanyak RM12. Kalau ada 10 orang pelanggan sebegitu, anda dah dapat RM120 setiap bulan. Kalau 100 pelanggan, anda akan dapat RM1,200 setiap bulan walaupun anda tak cari pelanggan lagi dan rasa 100 orang pelanggan tu dah cukup ramai. Inilah namanya pendapatan pasif, hanya kerana anda PROMOTE.

Pendapatan aktif maksudnya berhenti menjual maka terhentilah income. Contoh banyak di luar sana. :-)

7. SANTAI

Ketahuilah! Kalau anda tidak sertai perniagaan ini pun, anda tetap akan menggunakan handphone dan tetap akan menopup handphone anda setiap bulan. Maknanya kalau anda sertai perniagaan ini, anda tetap juga menggunakan handphone seperti biasa dan berpeluang menjana pendapatan. Mana agaknya yang anda akan pilih?

Dan program perniagaan ini tidak perlu kepada mencari ‘target’ untuk marketing atau menghadiri kursus/seminar setiap bulan. Ia sangat sesuai untuk kebanyakan masyarakat. Modal kita hanya ‘ringan mulut’ untuk promote simcard ini kepada rakan-rakan dan saudara mara. Tahukah anda bahawa ramai orang yang ketika ini sedang menunggu-nunggu peluang perniagaan semudah ini untuk membantu meningkatkan ekonomi keluarga mereka? Bersyukurlah kerana anda telah mendapatkannya sebelum mereka. Maka manfaatkanlah peluang ini dengan baik.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...